Selamat Hari Jadi Haikal…

Hepi Besday Haikal…..

5 tahun yg lepas, selamat aku lahirkan haikal dan aku rasakan antara ketiga2 anak aku, haikal lah yg paling complicated sekali.  Tiga hari sebelum tu dh masuk hospital coz cirit birit, pastu doktor cakap mungkin kena operate coz baby x gerak sangat, hidung aku kena sumbat apa ntah bagi oksigen masuk, kui 2 pagi mat n family aku x tau pn aku selamat lahirkan haikal coz darah kuar waktu malam….aku pn malas nak call takut sume pakat riso, lepas bersalin plak kena stay lagi kt spital coz demam waktu malam…org kata takut bentan, pastu aku mintak tukar spital tepeng coz senang dekat ngan kampung, waktu ni bersalin kt spital ipoh.  Ubat kt tepeng xdak, aku kena hangkut ubat2 seplastik penuh ke spital tepeng lak, bukan ubat untuk makan, tp untuk cucuk aku……huhu

Sekarang haikal dh besar, seorang yg sentimental, xleh tengok aku nangeh, die pn pakat join sekali, tp biasalah budak lelaki kena sabar lebih banyak…heheh  Seorang yg x suka nak citer lebih2, mungkin die ikut mat kot, coz aku tengok mat dengan aku je cakap byk, tp bila dengan org senyum je lebih….wakaka….ampun bang….!!!

Apa2 pn andai kata suatu hari nanti haikal terbaca entri ni, ibu nak haikal tau yg ibu sayang sangat haikal dan anak2 ibu yang lain….ibu harap sangat haikal dan anak2 ibu menjadi seorang anak yg mendengar kata dan berjaya dunia dan akhirat…amin….

1 084

Haikal nak hadiah ultraman boleh x ibu????

2 Responses so far »

  1. 1

    ct noramiza said,

    happy birthday haikal, semoga menjadi anak yg soleh ye !🙂

    • 2

      nanadanny said,

      tq auntie ct…(bg pihak haikal)

      weh, ingatkan hg dh balik kangaq….aku esok pagi bru nak balik tp balik umah MIL dulu kt kuala kangsar…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

