Kenapa Jem??

Mcm biasa, disebabkan skrg cuti sekolah, aku p ofis lewat….Klu x sblm kui 8 dh kena sampai coz klu lambat anak2 aku dh bising, diorang lewat la, x beratur la, kawan2 dah menyanyi la, jd dari aku dengar diorang bising, aku akan ambil jalan selamat, sampai sebelum waktunya….echehhh

Tp hari ni aku turun dari rumah kui 8.10, panas enjin dalam 5 minit berdesup p ofis.  Selalunya 10 minit dh bleh sampai opis, tp ari ni sblm aku exit, aku dh nampak banyak keta beratur kt jalan atas tu….Laaa ish, pasai pa plak ni, xkan excident lagi, smlm dh excident kt atas tu, van terbalik kt atas jalan raya…

Bertukar gear 1 dan 2, benti, jalan, benti, jalan, masuk gear, tekan clutch yg x tahan tu, sampai lenguh kaki kiri aku ni, akhirnya sampai kt traffic light.  Ghupa2nya, jem hari ni disebabkan abang polis xdak kt traffic light kt parcel e tu, disebabkan tu je jalan giler punya jem.  Dan yg x beshnya, punch card aku ari ni merah, kaki pn lenguh….sabar je la

9 Responses so far »

  1. 1

    nCT said,

    ha tu lah julia, kan ct dah bg moral td tu, bgn awal pagi, kan dah lewat,🙂 wargahkaakhaa

    confirm x ari ahad ni?

  2. 2

    nanadanny said,

    amboi2, sempat lagi tu hg pekena aku noo….xpe hari ni je jem, bukan tiap2 ari….hahaha ayat nk nyedapkan hati…

    insyaallah, setakat ni aku, xiana n along p….tp nak tanya sket, hg masak apa, bleh kami top up apa yang patut….:)

  3. 3

    nCT said,

    ct maybe buat bakarin2, sambal belacan, ulam, pastu sayur, pastu main dish x tau lg, shaifull kata kalau dia rajin dia nak buat asam pedas, pastu aku tgh nak tiup roh rajin masuk dlm badan ni, nak buat agar2 lumut, sian kmira, ari tu dia kata nak makan, sedap x sedap janji aku buat kat dia🙂

  4. 4

    nanadanny said,

    haaa ok, tgk la nnt apa yg sempat aku buat hehe

  5. 5

    Along said,

    tak sabaq pulak tunggu hari ahad nih…julia, hgpa nak bertolak kul brapa, kita jumpa kat mana2, buleh konvoi sekali.

  6. 6

    acu said,

    eh nieh citer pasai jem ka pasai makan neh,he he he he….waa besnya makn3….

    ~hurm akak,tuh sbnarnya nak suh akak blajaq naik keta auto,tak penat la kaki tekan klash jew,pahtu bleh ajar org skali he he he he ehe he(ampun4x)….

  7. 7

    nanadanny said,

    acu,

    x kisah la, janji makan…..hahaha
    weh, akak rasa keta mai tu hg amik la dulu, pastu soh ehem2 ajaq hg, pasai akak rasa kaki akak keraihhh je nak belajaq keta auto, mcm takut je, padahai tekan brek ngan minyak je….hehe

  8. 8

    yanz said,

    hehhehehe..sama cam aku gak, keta auto tak reti, keta manual pandai lakk…
    weh ct, aku nk mintak resepi agar2 lumut, tp bukan lumut tauuu…
    hhaahhaha..

    • 9

      nanadanny said,

      ish yan ni, bleh plak mintak resepi org lain kt blog aku kan…hehe

      haaa ct, hg bagi resepi agar2 lumut tu pastu tambah resepi msk asam pedas plak tau….mlm tadi nana dok request asam pedas la plak, sabau je la, selalu aku beli je, nak buat x pernah lagi….huahuahua


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

