Hari Rabukah Yang Bersalah???

Aku pn x tau kenapa aku takut dengan hari Rabu…

Setiap kali hari Selasa, in mind aku dh terpk ‘ lor, esok hari rabu, apa plak nak jadi kt aku esok…’ haa kira sampei mcm tu lah…coz hari rabu la selalu aku dapat berita yg x besh, selalu dapat markah yg rendah waktu sekolah, selalu kena marah, selalu mood x ok dan lain2 perkara yg tidak menggembirakan…

Pagi tadi lepas keluar bilik air, sempat lagi aku ckp kt mat, ‘abg, ari ni hari rabu la, apa plak gamaknya nak jadi hari ni…’  Tp, mat selalu berfikiran positif ++, die cakap, ‘xde apa2 lah…sume ok nyer….’

Dan hari ni aku dapat berita yg menggembirakan.  Alhamdulillah, rupanya bukan setiap hari Rabu hari yg malang bagi aku, mungkin ada hikmah sume tu dan mungkin jugak Allah nak menguji aku…..

4 Responses so far »

  1. 1

    nCT said,

    julia dpt apc ka? sharelah berita tu, eh julia, jgn lupa tau block tarikh 13 jun dan 20 jun, nak jumpa klinda dak????

    ha jgn buat plan lain tau

    • 2

      nanadanny said,

      alhamdulillah, thn ni mungkin rezeki aku, aku ingatkan bos dah boikot aku sejak kes ari tu, takut gak kan, nampaknya die rekomen gak nama aku wlpn x sampei 3 tahun aku keje ngan die…

  2. 3

    nCT said,

    congrats julia!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

