Cinta Batu Belah

Saper tengok citer nie??? Kenyit mata…heheh

Aku pn baru menjebakkan diri tengok citer ni selasa lepas….x tau la episod yg ke berapa tp x banyak ketinggalan episod kot yang aku tertinggai…

Seronok tengok elly mazlein tu berlakon, comei sangat muka die…..

Yang aku nak tergelaknya, malam tadi kira klimaks la jugak citernya, ngan mak pian meninggal, ngan yah tu kaco family yan….

Nak jadikan citer, en mat ni lak yg geram tengok yah waktu mak pian tu dok kt spital ngan selepas balik dari kubur tu, die cakap “eiii jahat betui la pompuan nie”, aku balas, “la, masalahnya yang laki tu dok dengar pompuan tu cakap lagi pasai pa, balik je la ngna bini die tu” tetiba nana nyampuk “campak je pompuan tu dalam longkang” hahahaha aku ngan en mat punya la tergelak die bagi statement mcm tu….ngan ekspresi muka die yg geram lagi, pasai kan kt luar dari perkarangan kubur tu nampak longkang….terus la budak ni cakap mcm tu…..sape tengok citer tu malam tadi, paham la aku citer nih…:)

Kiranya, lakonan amyza adnan tu berjaya la coz dapat memarahkan dan perangatkan hati laki n anak aku kan….dan aku pn geram la jugak, yang penting antara suami isteri tu kena sentiasa komunikasi, baru la x pikir yang bukan-bukan antara satu sama lain……x gitu???? Tp, yang penting jgn tipu, klu tipu mmg la dah menggugat emosi pasangannya……sekian…

1 Response so far »

  1. 1

    acu said,

    weh kecian citer nih huhuhu….tak sabo nak tgk rini nnti dia kempunan makn sate rusa….


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

