Lagu..

Semenjak aku mendirikan rumahtangga dan ada anak2 nie, aku x peduli langsung pasai lagu-lagu nie.  Tambah lagu jiwang2 kan, memang x masuk langsung gitu.  Setakat dengar2 mcm tu je la, tp lepas aku dengar satu lagu ni, lirik die, lagu die, muzik die, memang best….Siap leh nyanyi sama2 lagi ngan nana waktu die nak p sekolah.  Lagu ni memang sesuai la ngan jiwa aku, mcm lagu budak2 tp best sgt…

For those couples out there, this song is really dedicated to all you guys especially to miss k’chi, lepas hg dengar lagu ni mesti lentuk abis laaa…wakaka…so enjoyyyyy…..

Ku Rindu / Ella dan Shah

Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu

5 Responses so far »

  1. 1

    miss k'chi said,

    ewah2…nama kite plk yg terpacul kuar,kikikiki….tak pernah pn dgr lagu nie lg mcm best jaaa lirik die,hihihi…..pasni kena save dlm mp3 nie so inoi cpt cari lagu nieee savekan utk gueeee,hihihi…..

  2. 2

    nanadanny said,

    haaa…baik hg cpt dengaq…inoi klu hg dengaq pn mesti hg pn tertarik, menarik kau mmg da’bomb….kede’bomb….hahaha

  3. 3

    acu said,

    xpe2,inoi kan pencari lagu yg terrer,nnti nak dwnload tgk best ke idak…siap bleh nyanyi sama2 lagi dlm keta kehkeh..

  4. 4

    angahnie said,

    nanadanny…

    i also like this song la.. tersengih2 nyanyi lagu ni.. ooohhh i like!

  5. 5

    nanadanny said,

    angahnie – bestkan lagu nie, mmg lentuk abis la…hehehe


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: