Bestnya Klu X Kerja…

Tengahari tadi balik rumah hantar nana.  Tengok2 haziq xde kat hall ngan haikal…rupa2nya die tengah tido.  Bila tanya bibik, die cakap haziq dah tido dekat sejam.

Ada benda aku nak amik dalam bilik.  Nak masuk, x nak, takut lak haziq jaga pasai die ni x leh dengar bunyi sket mcm aku gak.  Last2 sbb nak amik barang, aku pelan2 la masuk bilik tido nie.  Tengok haziq tengah lena.  Sian, comei je tengah tido.  Bila aku kaleh belakang je tetiba haziq ni terjaga…teruih die senyum kat aku.  Aku pn terus landing sebelah die sambil tepuk2 badan die, sekejap pejam, sekejap celik mata die.  Mungkin die tengah mamai, aku pn wat2 la lena, tapi bila aku bukak mata, die lak senyum kat aku….

Argggghhhhh, bestnya klu x kerja….tumpu kat anak je.  Klu x kerja tp duit masuk tiap2 bulan, indahnya idup ini…..hahahah berangan la sampai bila pn x dapat la apa yang diimpikan tu….

5 Responses so far »

  1. 1

    miss k'chi said,

    sokong tuuuuuuuu…dpt bg kelonggaran semua wanita kerja separuh hari pn dh bagus sesgt tp gaji tetap jalan mcm biasa;)…..hehehe. alasan utk kesejahteraan family,hehehe…cpt akak usulkan dalam akhbar,kikiki

  2. 2

    yanz said,

    haaahaaahaaa…bleh kalu nk keja camtu, bukak bisnes dari umah, buat kek ke, buat balut2 hadiah ke, skrg ni tgk dorang yg buat bisnes camtu pon, mmg bagus laa pulangan dia kan.. sapa nk join aku bisnes, buat kek lapis? heheheheh

  3. 3

    nanadanny said,

    miss kchi – ingat cikgu kaa??? Amboi soh akak lak usulkan dlm sotkabar nooo…ishish..

    yanz – sejak bila gheti wat kek nie?? Kagum haku…jom serbu umah yan kengkawanz….

  4. 4

    azni said,

    mmg la kalo tak yah pi kerja mmg syiok giler. rumah plak ada org gajik so celik mata, cuma layan anak jer, tak yah buat apa2.. indahnya donia!

  5. 5

    miss k'chi said,

    kehkehkeh….wat perlembagaan baru wanita keja mcm waktu cikgu;Dhehehe


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

