Ala2 Model Gitu…hikss!

Ni dah boring sangat…bila tengok gambo2 ni nak tersenyum, tersengih, terhibur…sume ada la dalam ati nie…bukannya apa, sekarang ni nana n haikal tgh demam + batuk + selsema, jd kt rumah tu jadi sunyi sangat.  Bagi aku, biar la rumah tu bising dan riuh rendah dengan kerenah diorang asalkan sumenya sihat belaka. 

Tgk apa ada kt ataih tu….

picture-281.jpg

Haikal wat muka ganaih…hehe

picture-290.jpg

grrrr….mcm hulk hogan la kunun…

picture-292.jpg

8 Responses so far »

  1. 1

    yanz said,

    hehhe..kita ni bila anak sehat, kita risau dia jadi lasak sgt, pnjat sana sini…
    bila anak sakit, kita risau n rasa sunyi plk bila dok diam je..mcm ni laa perasaan ibu2 kan..

    nana mcm muka julia masa kecik kot (aku agak2 la) yg haikal muka daddy dia kan.. haziq ada muka dua2..hhehehe..

  2. 2

    nanadanny said,

    tu la perasaan mak kite dulu kan…skrg la bru kite rasa..

    aku x tau la anak2 aku tu ikut muka sapa, tapi yg aku tau diorang tu memang anak aku…warghhhkakah…

  3. 3

    nCT said,

    nanadanny – sungguh kurang asam jawapan kau tu jah!

    yarn – anak hang lasak sungguh kan, ish takutnya aku kalau rifqie dah boleh jalan nnt, mesti x leh buat keja sungguh2 hati kan, la ni ok lagi lah, aku letak ja atas tilam tu, dia golek2 meniarap kat situ ja, tp lepas ni, mmmm huhuhu

  4. 4

    nanadanny said,

    nanti aku tambah asam jawa dlm jawapan tu tau…hahaha

    waktu ni la ct hg leh bercanda2 lagi, satgi anak dh besaq sket mmg x menang tangan la buat apa2 benda…kena gilir2 jaga ngan asben hehe

  5. 5

    yanz said,

    hehehe..btoi tu…bila dia dh bleh round satu umah, nk hias apa pon pikir mcm2..nk bli perabot apa pon, pikir lagi, psl bila umah lapang, dia senang nk main harley davidson dia round dlm umah..hehehe..
    xpe ct, seronok tgk ank membesar dpn mata, pejam celik tgk2 dh setahun, tgk2 dh 2 tahun..btol x nanadanny?

  6. 6

    nanadanny said,

    mmg cpt je masa blalu…tgk2 anak dh masuk sek..time budak2 nk membesar ni mmg besh, byk sgt tingkah laku yg leh menaikkan kemarahan dan menguji ketahanan mental tau..huhu

  7. 7

    nCT said,

    yarn – ha mmglah, rasa seronok sgt tengok perkembangan dia dr hari ke hari. byk benda yg dia buat, semuanya kita suka tengok kan? tah kadang2 aku tgk dia, aku mcm x percaya aku dah ada anak.

    nanadanny – anak lelaki lasak dia lain kan? waktu lena pun dia boleh lasak gak, heranlah

  8. 8

    nanadanny said,

    ct – anak laki lain lasaknya…pompuan nyer lasak ada gak lembut die tu….hehehe


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

