Kawan

Budak2 pun leh teringatkan kawan ye…BaGuS!!

Waktu dalam perjalanan dalam kereta ke sekolah td, tiba2 nana tanya ayiesh sekolah ke x??  Aku tanya, ayiesh tu siapa??  Nana jawab, ala yang naik kapal terbang sama kakak tu, tido kt hotel sama2…  Aku jawab, ayiesh skrg ni duduk kt oversea tau, jauh sangat, tempat die ada salji…  Nana jawab, best la ayiesh duduk kt sana, bleh main salji, buat bola salji, buat orang salji...Mesti bos ibu ayiesh bagi pergi sana kan, ibu.  Ermmm, terpikir sejenak, sampai mcm tu sekali die tingat / pk yea…ish2.. 

Dekat sekolah nana kata die kawan baik dengan 2 org budak perempuan.  Nama??  Nana leh kata lupa nak tanya…aikkk?? Konpius aku….cemana diorang komunikasi ye….xpe la budak2 nnt2 pandai la tu.

Apa-apapun aku harap nana ceria di sekolah dan setakat ni nampaknya nana gumbira ngan kawan2 yang sedia ada…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: