Azam Tahun Baru 2008

Hari ni hari terakhir dalam tahun 2007…banyak kenangan tahun nie…

Sebenarnya tahun-tahun yang lalu pn memang berazam tapi x beriya-iya sangat tau, tp kali ni insyaallah nak buat betul-betul…tolong doakan aku sama ek!!!

Azam aku:-

1.  Menjadi seorang isteri yang baik pada en. mat ( x nak lawan2 dah…tp bila lawan baru meriah idup ni kan!! klu x mcm jadi baik je…hehehe..eloooo, ni nak jd baik ke x nih!! panggggg!!!! Insyaallah, betul ni bila mat cakap, aku nak senyum dan teruih buat apa yang disuruh…heheheh (chait, ni pasai apa sengeh ni…azam kena betui la!!!)

2.  Jadi ibu yang baik pada anak2 aku..( rasanya selama ni pn dh ok cuma x nak berleter dan marah2 lagi pada diorang, aku akn cuba gunakan cara psikologi paling baik untuk anak2 aku nie…rasanya diorang terkezut x bila ibu diorang ni jadi mcm nie…heheheh )

3.  Jadi kakak dan anak yang baik pada family aku...( ini pn rasanya dh ok cuma nak lebih baik lagi…echeeeehhh puji diri sendiri nampak…warghhhkakah )

4.  Jadi seorang pekerja yang lebih bagus, lebih berdisiplin, lebih cemerlang dan terbilang pada bos, pegawai atasan dan kawan-kawan kat opis nie… ( fuh, semangat waja betui la…hahahah) dan menjadi seorang pekerja yang boleh memberi komitmen pada sesiapa pongg…. (lebih lagi dan lagi..dan lagi…(cheh mcm bateri la plak)

5.  Sentiasa berfikiran positif dan terbuka dalam setiap perkara yang terjadi… (jgn cepat tersentak woookehhhh)

Rasanya sume org berazam cuma beriya atau tidak dan perkara ini semestinya terjadi kat aku jugak…Harap2nya aku leh buat apa yang aku azamkan…

p/s:  En. Mat, sila pantau azam isterimu ini ye…hehehe

+an…tidak mahu mengungkit perkara yang lepas…benda dah nak jadi, nak buat lagu mana kan..so, let it go ok….

2 Responses so far »

  1. 1

    azfaliza said,

    hepi new year! semoga tercapai segala azam yang dah dilistkan tuuu…..😉

  2. 2

    nanadanny said,

    harapnya mcm tu la az…takut gak satgi serupa lagu tu je…hehehe


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

