Alahai Bibikku..

ish..ish..

Ari ni baru aku tau…naper la kredit nana tu klu bagi rm10 ari ni, esok abis teruih.  Tambah la kredit rm5 kan…Bila check nombor2 yang didail, memang la segala no yang ada didailnya..opah, acik, acu dan sorang kawan adik aku…huhu itu pn diteponnya..(lelaki tau..jgn main2 anak aku tu..hehe)  Tetiba, memang aku perasan satu no ni 8888**** ingatkan nana tersilap dail dan bila aku tanya memang die kata x dail sesapa pun…Maner la tau entah2 die nak call ofis aku ke kan..aku agak je la..

Tetiba bila breakfast td..kawan aku cakap bibik aku call bibik die…Terkezut beruk aku waktu tu…Aku tanya gak die ada ngadu apa2 ke tp kakak tu kata xde apa saje die sembang ngan bibik kakak tu je..Kakak tu soh potong gaji die coz kakak tu la yg uruskan bibik aku nih…Ish, x sampai ati lak kan..

Xpe…balik ni aku nak tanya bibik aku tu.  Die nak ngaku x??  Dan aku nak explain kt die klu nak apa2 bagitau kat aku…jgn buat mcm tu lagi…  Esok aku citer perkembangan nya ok…

Tra…it’s time back!!  X kosa i nk dok lama2 kt opis nie tau…hehehe

5 Responses so far »

  1. 1

    Along said,

    laa…dah mcm2 kerenah plak ada bibik ni. harulah! kalo mcm ni kan tak bleh simpan lama la…sbb dia berani pakai brg anak2 kita (brg kita la jugak kan). nanti hg tanya la dia, kot dia nak henpon sendiri, kita bleh tlg belikan.

  2. 2

    jade2020 said,

    ni bibik yang baru ke yg kat rumah hari tu time raya?

  3. 3

    nanadanny said,

    jenuhkan…bibik ari tu la tp wlpn tua buat keje setakat ni aku puas ati la dan x menyakitkan ati..coz dapat mcm dulu sepatah kite suruh berpuluh patah menjawabnya..tambah lak klu laki yang cakap tersengih2 mcm apa je…

  4. 4

    azfaliza said,

    bape umor bibik tu? kalo tua2 sangat sian plak nak suh buat keje kan? tapi bab pakai hp anak ko tu rasanya tak patut la..takut lama2 nanti melarat ke barang lain plak..baik tanye dia in person..setuju ngan along, kut2 dia teringin nak pakai hp…

  5. 5

    nanadanny said,

    az,
    umur dlm 40 tahun gitu…tp buat keje cergas ya rabbi. Aku dh tanya dah pasai hp tu nnt aku citer bila dh balik kursus k…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

