Games

Ghupa2nya bukan setakat internet, handphone je ada game ye..dalam astro pn ada..Patut la dorunk punya slogan “macam2 ada…”

Bukan apa, semalam bila aku balik tgk nana tengah tekan2 itu remote…Aku pn tanya la die tekan apa sebenarnya ghupa2nya die dh explore satu channel kt astro tu.  Ya allah, terkezut aku coz honestly mmg aku x tau n x amik tau pasai astro dh skrg ni.  Bila en mat balik aku pn tanya la ada ke ngajar si nana ni main game kt situ.  Nampaknya en mat memang tau ada channel tu cuma die pn x pernah bukak pong…(nampak sangat aku ketinggalan ok…)  Dan si nana lak yang ngajar kami cara2 nak main..Lawak kan!!! Ish, tabik tui kat anak dara sorang nie, memang suka explore la.  Nanti beso masuk Explorace 20 tau..hehehe

p/s:  Xiana, hg pn mcm anak aku ke suka main game nie…klu suka nnt aku bagi channel die..ataupn hg mmg dari dulu dh tau aaaa???

8 Responses so far »

  1. 1

    jade2020 said,

    aku tak suka sgt main game, tapi aku tau la kat astro tu ada cenel game.

  2. 2

    azfaliza said,

    eh ada game ke? aku tak tau ponggg..maklum ler, pegang remote tv tu setahun sekali..huhuhu sian aku….

  3. 3

    Along said,

    aku pun tau la gak kt astro tu ada game…cuma tak brapa kesah tiap kali ada iklan pasai tu. cenel brapa ha julia?? tak kena bayaq lebih kan….hehehehe….

  4. 4

    nanadanny said,

    chait..ghupanya aku yg ketinggalan…huhuhu

  5. 5

    nanadanny said,

    rasanya 882… x byr lebih kot..tgk bil nnt klu lebih cancel teruih..hehehe

    az – ptg ni hg teruih pegang remote tu bukak teruih channel ni n main game tu…mesti asben hg kagum…hahaha

  6. 6

    azfaliza said,

    bukan kagum…kena pangggg lagi ada…tapi nak terai gak la balik kang…hehehe

  7. 7

    jade2020 said,

    game tu kena subscribe la. yg ada kat astro tu just sample je. skg ni cenel 882 ek? dulu cenel 200.

  8. 8

    Along said,

    oit julia…aku nak baca entry sakit tu…bleh dak?


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

