Haziq

Bukan haziq AF4..Tp Mohamad Haziq Syazwan.  Dilahirkan di Hospital Ipoh tepat jam 7.59 mlm… Jenuh aku meneran, selamat juga akhirnya.  Sebenarnya aku sakit dari ptg khamis lagi..Kuar sket darah tp x rasa sakit.  Disebabkan ini adalah anak ke-3, so aku amik keputusan tunggu biar betui2 sakit baru la nk p spital tu…

Pg tu rasa lain mcm kontraksi sket2 tp konon nk wat selamba x nak bagi asben riso.  Sempat lak mkn kt cafe hospital tu tp x tertelan dek sakit kontraksi tu.  Ingatkan pagi tu nk bersalin dh rupa2nya lambat lagi. 

Biasa la dh masuk spital tu check sana sini dn confirm 4cm pg tu..Dkt tengahari air ketuban dh pecah dgn sendirinya.  Sblm ni kedua2 anak aku doktor yg pecahkan air ketuban tu…

Bila masuk wad pra bersalin aku rasa dh penuh air / darah kt tilam katil aku.  Bila tanya nurse die leh kata BIASA LA TU.  Huh ayat yg x bleh diterima akal langsung coz sblm ni maner pernah aku kena camtu… Aku rasa mcm nk bersalin je waktu tu coz takut baby lemas.  Disebabkan die nurse aku terpaksa menyenyumkan diri aku ni…Ye la satgi dok wat eksyen ntah hape2 die buat kt aku nnt….

Dkt kui 5 baru la masuk labour room betui2…Huh byk betui org bersalin ari tu kena tunggu turn la.  Alhamdulillah nurse kt dlm tu sume baik2 siap gosok2 lagi badan aku sambil baca ayat2 yg bleh menenangkan kesakitan aku tu.

Pejam cilik pejam cilik ermmm masa yg ditunggu pn tiba….Yg kakak2 nurse ni siap bagi perangsang kt aku lagi ni sket lagi…sket lagi…hahahah nk tergelak pn ada tp dh sakit tu x pikir org dh.  Akhirnya……fuh legaaaaa…haziq pn lahir

Skrg ni dh pandai wat mimik muka sket2..geram tengok budak yg nk membesar ni dn sume2 tu xkan berulang….(kecuali dpt lagi baby…warggghhhkakahhh)

local-disc-015.jpg  wahhh bestnya ada org dukung…

local-disc-033.jpg  eeiii geram niiii

local-disc-034.jpg  tangkap betui2 tau ibu…

4 Responses so far »

  1. 1

    klynda said,

    nanti haziq kawan ngan fatin naaa…

  2. 2

    nanadanny said,

    klynda..
    nana – ayiesh, haziq – fatin… haikal je xde geng hehehe

  3. 3

    kerinchi said,

    geram betui tgk budak nie rindu aaa,hehehe

  4. 4

    nanadanny said,

    kerinchi,
    mai la umah…malu2 lak..


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

