Kantoi

Korang pernah kantoi x?  Hehehe kantoi ni biasanya terjadi klu kite buat salah konon nk sorokkan tup2 org tu tau gak!  Itu la biasanya benda yg x baik sekejap je Allah nk tunjuk!!

Oleh itu jgn la mengantoikan diri anda sebelum anda dikantoikan oleh org lain…warghkakah.. Apa yg aku cakap ni aaa?? Argghhh x kisahlah hanya aku dan org2 yg terkantoi je memahamai apa yg aku cakapkan!! hehehe

p/s:  (lalalala…hahahaha…nk menyedapkan hati agar apa yg telah dikantoikan oleh org yang berkenaan x ada dh dlm hati dan kepala otak aku nih) chowwww..

4 Responses so far »

  1. 1

    jade2020 said,

    aku pernah terkantoi dan pernah juga mengantoikan orang heeheh. syok oo bila berjaya mengantoikan orang…tapi kalo diri sendiri terkantoi…ayoooo..seram tuuu…siap terbawa2 dlm mimpi

  2. 2

    nanadanny said,

    jade2020,
    haaaaaaaa tau pn takut..kira salah la 2 sampai tidoq pn bleh mimpi..padan muka..hahahah

  3. 3

    m|era said,

    halooooooooooooooooooo!!!

  4. 4

    nanadanny said,

    kmiera,
    elo elo elo…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

