Buntu

Ari ni dh buntu sgt pasai blog ni.  Sebenarnya nk mintak tolong pada sesape yg expert bab-bab nk buang benda yg x perlu kt tpi ni mcm categories, feeds ngan misc ni.. Satgi lama2 dok belek benda ni jenuh lak kan.  Esok bos aku dh masuk ofis.  Sohih aku jadi sebusy2nya dan xde masa dh nak kelebek blog aku yg canteeek ni (hahaha jgn mare..).  Tp aku akan pastikan (klu boleh la) nk updatekan blog ni tiap2 ari. Mcm kawan aku yg 2 org tu ..buat masa ni aku tabik spring kt korang coz tiap2 ari update blog kan.  Kite kan ghajin satgi dok berabuk, bersawang, baru la dok terhegeh2 dan bising nk update.  Eeiii satgi ada org terasa dak?? Aku ni bukan bleh ckp sket aku lak yg takut org terasa… Mcmn aaa ngan org yg selalu ngata org tu?? X rasa apa2 ke bila ngata dan marah org berdepan direct je? Kekadang aku x paham manusia ni…opssss la dh lari tajuk daaa.  Pasai orang punya perangai tu lain kali la aku citer naaa…

 Pada kengkawanz yg bleh bantu, tlglah teman di cni.  Tq

p/s:  at least ari ni ada gak up date kan…klas! Cayo2..

7 Responses so far »

  1. 1

    jade2020 said,

    pi kat presentattion –> widgets then tarik benda2 yg perlu je boh dlm sidebar tu

  2. 2

    klynda said,

    haaa julia..blog ni dah elok cuma buang benda benda2 yg x perlu kat side bar tu ja..

  3. 3

    nanadanny said,

    jade2020,
    dh try la..x leh pong sodihnya rasa..

    klynda,
    tima kasih la noo, sy budak baru belajor nie..

  4. 4

    jade2020 said,

    cehh…..buleh laaa…yg misc dgn feeds tu drag out lah

  5. 5

    klynda said,

    bak sini lah hang punya paswed

  6. 6

    noi... said,

    terer ajer…best ajer…..nak jugakkkkkkkkkkkk…ajor leer …….huhuhu…

  7. 7

    kerinchi said,

    noi,

    noi dh ada frenster xyah cibuk2 lg cukupla tu ckit2:P hehehe


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

